Popular Posts

Tuesday 24 July 2012

istikharahku...

Ya Allah aku bermohon petunjukmu,memilih yang terbaik dalam pengetahuanmu aku mohon ditakdirkan yang baik dengan kudratmu,aku mengharap kurniamu yang besar. Engkau maha kuasa dan aku adalah hambamu yang dhaif. Engkau maha tahu dan aku adalah hambamu yang jahil. Engkau maha mengetahui semua yang ghaib dan yang tersembunyi. Ya Allah jika hal inidalam pengetahuanmu adalah baik bagiku,baik agamaku,baik pada kehidupanku sekarang dan masa akan datang,takdirkanlah dan  mudahkanlah bagiku kemudian beriku berkah daripadanya. Tetapi jika dalam ilmumu hal ini akan membawa bencana bagiku dan bagi agamaku,membawa akibat dalam kehidupanku baik yang sekarang ataupun masa akan datang,jauhkanla aku daripadanya. Semoga engkau takdirkan aku pada yang baik. Sesungguhnya engkau maha kuasa atas setiap sesuatu.

No comments:

Post a Comment