Popular Posts

Tuesday 10 July 2012

10:21pagi (11hb julai 2012)

   Ya Allah..... jahatkah,aku?? aku tak mampu lawan semua nie,bukan aku yang berkenhendak begini dan bukan aku pinta semua nie jadi begini,semua yang terjadi tanpa diduga sedikit pun tidak terfikir semua nie akan berakhir begini,dan aku tak mampu melawan takdir,sesungguhnya aku harus redha akan semua nie,hati perasaan memang tak boleh dipaksa walau sayang mengunung kalau sudah tertulis aku bukan untuknya,aku sedar ya allah die banyak berkorban untuk aku,selama nie tak jemu bersama dalam susah ataupun senang,tapi aku tak mampu,keluaga lebih penting dari segalanya....sungguh besar dugaan yang kau berikan walaupun tidak terlihat dari mata kasar,aku tahu mungkin ada hikmah disebalik semua nie,dan aku redha apa yang akan terjadi suatu hari nanti,dan aku sedar kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang menentukan siapa sangka semua nie boleh berakhir sebegini,orang yang selama nie berada disisi ditakdirkan untuk tidak bersama,semoga kau permudahkan urusan kehidupan ya Allah...semoga kau tenangkan hati nie,tunjukkan jalan kebenaran untukku sesungguhnya aku tidak kuat untuk melawan semua nie,dan aku terima apa sahaja yang akan terjadi....dan ingin menjadi yang terbaik dari sekarang,segalanya aku berserahkan kepadamu YA ALLAH......

No comments:

Post a Comment