Popular Posts

Saturday 3 September 2011

saat hati dilukai....

ya allah aku tak sanggup untuk lalui semua nie...ingin lari dari semua nie tapi aku tak terdaya untuk membuat keputusan diri sendiri.. ya allah sungguh brat ujian yang kau berikan sampai aku sendiri tak sanggup untuk laluinya sendiri,ak sangat menyayanginya aku tak sanggup kehilangannya ya allah dalam masa yang sama aku tak sanggup terima perbuatannya...meskipun hati nie hancur lebur hanya tuhan yang tahu perasaan nie,tak tertahan sakitnya hati nie,aku ingin bina hidup baru tapi bukannya senang,bukan mudah untuk lawan perasaan sendri.....saat orang lain bergembira aku pula macam nie sguh bsar ujian mu ya allah,apepun aku terima kalau ini la takdir hidup aku moga kau kuatkan hati ini untuk tempuh semua nie dengan tenang.....sesungguhnya aku masih menyayangi walau apapun yang terjadi....

No comments:

Post a Comment